[Librezale] Wikiaren itxura aldatzea

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Abe 23, 16:19:52, CET 2009

az., 2009.eko aberen 23a 13:40(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> 22/12/2009 22:34(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Aupa!
>
> foroko mezuetan RSS ikonoa agertzea arraro egiten zait. Baliteke inork
> hortik jarioak hartu nahi izatea.
> Jar daiteke punBB logoa edo basurdetxo bat?

Baita niri ere ;)
Kontua da erabili dudan pluginak (lifestream) defektuz jartzen diola
ikono hori jario generikoei. Saiatuko naiz aldatzen.

> Erabili software librea azpian semaforoen konturako da ezta?

Zehatz mehatz ez dakit zer doan; Asierren maketaren[1] antzeko zerbait
egiten saiatu naiz. Edukia WPeko orri bat da beraz edozer sar daiteke.
http://wiki.librezale.org/index.php/Irudi:Librezale-0.4-assar.png