[Librezale] Wikiaren itxura aldatzea

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Abe 23, 14:27:44, CET 2009

23/12/2009 13:57(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> az., 2009.eko aberen 23a 13:21(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Wikiko erabiltzaile erregistratuek lehenetsita moduan daukaten itxura
> alda dezakete. Oraingo wikian ere proba egin dezakezu: sartu
> erabiltzaile erregistratu modura, joan "Nire hobespenak" atalera eta hor
> "Itxurak" atalera. Itxura lehenetsia MonoBook da, ba beste edozein
> aukeratu eta hortik aurrera wikiko edozein orri itxura berri horrekin
> ikusiko duzu. Ezkerreko zutabeko menuak ikustea edo ez, eta nola ikusten
> diren, unean-unean aukeratutako itxuraren araberakoa da.

> [...]
Aukera horiek badaude erregistratuz gero ados zurekin.
Hori bai, parte hartu gurekin atalean horrelakoak erakutsiko dituen
'gida' bat egin beharko genuke.
'tips' ataltxo bat besterik ez bada. (wikia denez poliki poliki osotzen
joan gaitezkena ;-) )

Aurrera!