[Librezale] Wikiaren itxura aldatzea

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Abe 22, 15:20:54, CET 2009

ar., 2009.eko aberen 22a 13:27(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> WPeko itxurari dagokionez, azalari[1] eta albiste soltearen
> orrialdeari[2] eskaini diot atentzio gehien, eta txikikeria batzuk
> begiratzea falta zaidan arren, praktikoki eginda dago.

Bua, itxura ikaragarria dauka, primerakoa.

Hau wikiaren itxura momentuz (nik ere gauza batzuk aldatu behar ditut):
http://img19.imageshack.us/img19/6061/librezalewikia.png

Bestalde, wikian edukiak sartzen ari naiz: nola egin itzulpenak,
formatuak, tresnak, taldeak, etab. Edozeinek alda ditzake eduki horiek,
norbaitek zerbait gaizki dagoela ikusten badu, alda dezala.

Asier.