[Librezale] Wordpress-eko eu.mo itzulpen fitxategia lortzerik?

Jokin LACALLE USABIAGA jlacalle a bildua jakintza.net
As, Abe 22, 07:14:35, CET 2009

Gorka Julio<gorka a bildua teketen.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko azaren 17a
14:35):

> Lan asko egiten ari gara Elurnet barnean wordpress-ekin orain Buddypress
> (itzulia ez dagoena)

Egunon Gorka

Duela hilabete batzuk Buddypress-en RC01 bertsioa euskaratu nuen eta bertara
igo nuen: http://codex.buddypress.org/translations/basque-euskara-eu/

Oso osorik itzultzen ibili ordez, nahi baduzu badaukazu nire itzulpena
oinarri bezala hartzea. Espero dut beranduegi ez izatea :(

Jokin