[Librezale] Webgune berria

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Abe 17, 22:24:59, CET 2009

og., 2009.eko aberen 17a 20:04(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Taula bat sortu dut wikian lanen egoera kontrolatzeko, hemen:
> http://wiki.librezale.org/index.php/Webgunearen_eguneraketa

Nik mikrobloging + foroko mezuena hartu dut. WPrako Lifestream[1]
pluginak piura ona du eta gauzak asko erraz ditzake.

Halere pluginetan begira konturatu naiz WP 2.9... ups, beste hari
baterako lagako dut hau.

Julen.

[1] http://wordpress.org/extend/plugins/lifestream/