[Librezale] Webgune berria

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ast, Abe 17, 20:04:25, CET 2009

az., 2009.eko aberen 16a 22:30(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> Laburbiltzen: bai Asier, hasieran zenion moduan WPrako itxura nagusi bat
> egin beharko da. Azken finean, Ibairen HTMLa WPeko itxura bihurtu.
> Barkatu nahasmena.

Hasi naiz, baina zaila egiten zait Wordpressen azalen hau guztia
ulertzea. Jarraituko dut begira.

> lokalean, zure makinan.

Bai, gero ulertu nuen :-[

> Neregatik ere gehitxo.

Taula bat sortu dut wikian lanen egoera kontrolatzeko, hemen:
http://wiki.librezale.org/index.php/Webgunearen_eguneraketa

Badakizue edozeinek alda dezakeela...

Asier.