[Librezale] Webgune berria

assar asarasua a bildua telefonica.net
Iga, Abe 13, 22:59:25, CET 2009

ig., 2009.eko aberen 13a 22:49(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> Ibairen azken proposamenean basurde baten barruan ".org" ikus daiteke
> eta azpian "Gehiago". Nire joera ".org gehiago" irakurtzea da eta horrek
> ez du irudi horren funtzioarekin inolako zerikusirik. Beraz, basurdearen
> barruan ilea bakarrik utziko nuke :-)

Bai, orain zuk diozula, pixka bat arraroa izan daiteke jendearentzat
".org" hori solte ikustea basurdearen barruan.

Ez dakit, agian "Librezale.org" jar zitekeen, baina osorik ez dela
kabitzen iruditzen zait. Eta "Librezale" bakarrik kabituko al litzateke?
Uhmm, ezetz uste dut...

Asier.