[Librezale] Webgune berria

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Ost, Abe 9, 23:21:42, CET 2009

az., 2009.eko aberen 09a 22:43(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> [...]
> dokumentazioaren atala kudeatzeko:
> http://www.mozilla-hispano.org/documentacion/Portada

> Zuk ba diozu horrela izango da...<Mocking>

> Niri ondo iruditzen zait. Bi atal eduki ditzakegu, bata Librezaleko
> proiektuekin eta bestea garrantzitsuak iruditzen zaizkigun beste
> proiektu batzuekin. Gero nahi duenak, Librezalekoak zein kanpokoak,
> eguneratu edo proiektu berriak sartu ahal izango lituzke.
>
> Agian, lehen fase batean eta softkat-en egoera zein den argitu arte,
> bakarrik Librezaleren proiektuekin egin dezakegu hori. Geroago sartu

Euskaraketak egin dituen edozein itzultzaileren proiektuak argitaratzeko
aukera emango nuke.

> Bale. Egongo ote da bietako mezuak webgunearen azalean erakusteko
> gadgetak dituen CMS-rik, ala eskuz egin beharreko zerbati da?

http://extensions.joomla.org/extensions/external-contents/social-blogging

Baina Ibaik badio ez duela joomla gomendatzen ziur pisuzko arrazoiak
dituela, ni azal azaletik erabili baitut.

> Gero hori mantentzeko gai bagara, ez nago horren aurka.

Nik Euban esan nuen bezala, prest berriak argitaratzeko.

> [...]
> - Twitter+Identi.ca
> - gainerakoak lotura sinpleak izango lirateke wikira eta beste orri
> batzuetara
>
> Nik ideia gutxi daukat honi buruz, bere sasoian erabili nuen Mambo eta
> Wordpress pixka bat. Softcatalá-koen lana aprobetxatu behar badugu,
> ikusi dudanagatik haiek oso ondo integratu dute MediaWiki eta Drupal.
> Mozilla Hispanokoek berriz Wordpress daukate integratuta wikiarekin.
> Beste konbinazio batzuk ere egongo dira seguru asko... Ni horietako
> edozein ikasi eta erabiltzeko prest nago. Zein izan daiteke aukerarik onena?

Emaitzak parekoak lor daitezke bide ezberdinetatik, garatu behar
duzuenok aukeratu.