[Librezale] [eztabaida] openoffice.org 3.0 deb errepositorioak.....

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Ast, Api 23, 14:18:05, CEST 2009

Kaixo Ander,

OOo 3.0.1 bertsioa ez dago euskaratuta, 3.1 egongo da euskaraz. Nire
gomendioa OOo  http://ooo.euskalgnu.org gunetik 3.0.0 bertsioa
deskargatzea eta instalatzea da.

OOoaintxearte,

Dooteo

Jatorrizko mezua: az., 2009-04-22 15:29 +0200, egilea: Ander Elortondo