[Librezale] Software librearen aldeko ituna

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Api 23, 19:00:35, CEST 2009

Ibai Oihanguren-(e)k idatzi zuen:

> Aupa, argitaratuko nukeena ondorengo hau izango zen, zure hitzekin oso
> ondo azalduta zegoen, eta ongi baderitzozu horrela publikatuko dut,
> bestela esan:
>
> Izenburua: Software librearen aldeko ituna? Ez, eskerrik asko.
>
> Sarrera: Sustatun agertutako albiste baten harira Librezale
> posta-zerrendan eztabaida txiki bat sortu da: «Software librearen aldeko
> ituna izeneko ekimena sortu dute Europar Batasuneko hauteskundeetarako».
> Itxuraz albiste pozgarria dirudi, baina ez da hala.
>
> Testua:

> [...]

Ez dakit Ibai, agian interesgarriagoa litzateke eztabaida honetan
ateratzen ari diren argumentuak gozatzea, artikulu hori argitaratzea
baino. Guk gai honen inguruan adostasunik ez daukagula ikusirik, pentsa
kanpoan... (ingurune askoz zabal eta desberdin batean).

Edozein kasutan, nire hitzak zabaltzeko baimen osoa duzula aurreratzen dizut.