[Librezale] Fwd: OpenOffice 3 eskuliburua euskaratzeari buruz

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Api 1, 07:49:06, CEST 2009

Aupa!

informazio gehigarri bezala adieraztea gaztelerara ere egin zela
itzulpen EZ ofiziala:
http://www.maty1206linuxeando.com/?p=2065

animo!

izan libre, izan euskaldun!