[Librezale] VLC euskaraz

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Ira 8, 16:41:24, CEST 2008

On Mon, Sep 8, 2008 at 1:58 PM, pi <pi a bildua beobide.net> wrote:

> Ni itzultzen eta pootlen egin beharrekoa egiteko prest nago baino
> norbaitek proiketua bere ardurapean artzen badu bakarrik.

Erabat ados, arazorik ez honekin.
Ildo beretik, agian proiektu ezberdinen arduradunak jarri beharko
genituzke, erdi-hilda edo ahaztuta izan ordez proiektu aktiboak
ditugula bermatzeko. Lokalizazio talde txikien inguruan Friedel
Wolff-ek egindako hausnarketa[1] etorri zait gogora eta eztabaidatzeko
modukoa iruditzen zait.

Julen.

[1] http://www.translate.org.za/blogs/friedel/en/content/small-localisation-teams