[Librezale] Broken Sword, Tenplarioen itzulera

3ARRANO 3arrano a bildua 3arrano.com
Ost, Urr 15, 20:12:18, CEST 2008

Jatorrizko mezua: az., 2008-10-15 18:38 +0200, egilea: pi
> 3ARRANO-(e)k esan zuen:

> Aurkit al duzu laguntzailerik? Nik ez dut jokoa ikusi, ezta ikusiko ziurrenik wine bidez instalatu behar bait da eta aspaldi libratu nitzen emualdore horietaz, baina prest negoke egindako
> lana gainbegiratzeko eta apur bat lasaitzean (oraintxe debian hizozten, xfce4.6 bertsio kaleratzear eta mozilla asuntuek daukate lehentasuna) prest negoke itzulpenean laguntzeko ere beste
> inor eskeini ez bazaizu behintzat.
>
> ala...

Ba ez, ez dut laguntzailerik aurkitu. Saiatuko naiz ahal dudan gehiena
itzultzen, eta denboraz bukatzen badut eta libre bazaude bidaliko dizut
gainbegiratzeko. Gutxienez honela bion izenak bidali eta onartuko dute.
Milesker