[Librezale] Er: Re: #basquecamp

3ARRANO 3arrano a bildua 3arrano.com
Ast, Maiatza 29, 23:45:12, CEST 2008

Jatorrizko mezua: og., 2008-05-29 22:37 +0200, egilea: pi

Jo, Librezalekoei aipatuko nizuela esan nion Patxiri eta guztiz ahaztu
zitzaidan... Sentitzen dut.

Nik esan nion ezin dudala. Eskohitza.com aurkeztea nahi zuen,
Eskoriatzako blog komunitatea (eta zerbait gehiago) dena, nik sortu
baitut webgunea beste batzuen laguntzarekin. Baina momentu honetan
guztiz ezinezkoa da ni bertara joatea... ez naiz beti bezala hasiko ze
lanpetuta nabilen esaten.

Juleni ere idatzi dio blogean eta berak ere ezin du azterketengatik,
beraz, beste norbait?

Ondo izan!