[Librezale] Er: Re: #basquecamp

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Maiatza 29, 22:37:12, CEST 2008

Larrabetzuko gaztetxean jardunaldi batzuek muntatzeko laguntza eske...

Zita Ekaina 7an dela uste dut eta nik ezinezko dut joatea baina agian zuetako norbait anima daiteke.

ala...

----- Forwarded message from patxi gaztelumendi <patxi a bildua gaztelumendi.org> -----

----- End forwarded message -----

--