[Librezale] Euskal task/zeregin eskaera tasksel-erako

pi pi a bildua beobide.net
Al, Maiatza 5, 12:53:32, CEST 2008

Kaixo

Euskararen itzulpenen egoera hurrengo bertsiorako apurka hobetzen doanez, instalatzaileko tasksel lanabesean euskal
inrumen ataza/zeregin berri bat gehiatzea eskatzea pensattu dut.

Ahal bezain laster galdetuko diat debian-10n posta-zerrendan eman beharreko pausuetaz baina behintzat hemen
egiteko asmoa dudanaren berri eman nahi nuen.

Ez dakit zehazki zerk egiten duen pakete bat zeregoin batetan sartzea auekra ematen duena, baina oraingoz bururatzen
zaizkidanak:

Hiztegiak:

aspell-eu-es
myspell-eu-es

00-rako hunspell hiztegirik ez dago ezta?

KDE:

kde-i18n-eu
kile-i18n-eu
koffice-i18n-eu