[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Eka 5, 12:29:40, CEST 2008

Aupa!

  Nik proba egin dut Fx RC2 kaleratzearen berri emanez eta "kidea"
naizen aldetik ez dit ezer eskatu (ez captcha ez kristo).

Gonbidatu bezala (ni neu) erantzun diot nere mezuari eta captcha kode
oso txukuna duela iruditu zait.

Benetan lan txukuna egin duzue.

Ander.

pi(e)k dio: