[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Eka 5, 12:19:37, CEST 2008

Julen-(e)k esan zuen:

> ASCII art !! ederra :D Ea ongi dabilen...

Baietz :)

Eta funtzionamenduaz gau osoan inor ez harpidetzeak zerbait esan nahiko duelakoan negok. Astebukaera utziko dut dagoen moduan eta dena espoero bezala ateratzenbada gonbidatuei baimenak
gehitzen oango nauk.

ala...
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc