[Librezale] Mailman euskaraketa

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ast, Uzt 3, 11:41:36, CEST 2008

Aupa pi, aupa denak!

> Kaixo lagunok
>
> Mailman posta zerrenda kudeaketa zerbitzariaren proiektuak itzulpenak
> kudeatzeko pootle erabiltzen hasi da.
>
> Hau aprobetxatuaz euskarazko itzulpenari eguneratze eta errepaso orokor
> bat egiteko momentu egokia dela iruditzen
> zait (oso zaharkitua dago).
>
> Norbaitek gaiean interesik badu abisau dezala eta bidaliko dut beharrezko
> informazioa.

Eztet uste itzulpenean gehiegi lagundu ahalko dudanik, baino gustora
frogatuko nituzke zerbitzariko mailman-en gainean itzulpenei egindako
eguneraketak.

Zerbait aurreratzean abixatuko bazenit primeran ;)

Ondo izan,
MiKeL