[Librezale] Eusko Jaurlaritzaren jarrerari buruzko eztabaida eta proposamenak

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urt 23, 10:33:11, CET 2008

Julen-(e)k idatzi zuen:
> Tira, sua itzali aurretik hobe izango da martxan jartzea:
>
> Wikian orri bat sortu dut[1] hainbat lotura bilduz. Ziur askoz ere
> gehiago batzeko gai zaretela beraz badakizue...

Oso ondo! Ni orain topera nabil laneko eta lanekoak ez diren gai batzukin
baina datorren astean lagundu ahal izatea espero dut.

> Uste dut hobe dela eskaera konkretu batekin hastea, bestela jakina da
> nolakoa den administrazioaren jokaera, punturen batean amore eman eta
> "ale, honekin konformatuko dira". Geroago eskaera gehiago etor litezke
> nik uste. Ildo honetan ados jarrita has gaitezke manifestu baterako
> puntuak zehazten.

Bai, hobeto gerorako usten baditugu gainontzeko gaiak, Sustatun irakurri
dudan bezala, ekintza mordoa egin bait dezakegu:
http://www.blogari.net/filoblogia/2007/11/01/binadi_nafarroako_liburutegi_digitala

Banan-banan joaten bagara hobeto!