[Librezale] Eusko Jaurlaritzaren jarrerari buruzko eztabaida eta proposamenak

teketen teketen a bildua gmail.com
Al, Urt 21, 18:16:46, CET 2008

Ni  ere txopiren bidea hartuko nuke, bidean indarrak galtzen ez baditugu
behintzat. Hau da, indarrak galtzeko balio badu hurrengo asalto baterako
gordeko nuke softwarearetik haratago doan gai hori. Aldiz denak ados bagaude
bat... Hala ere, edozein kasutan ere ateratzen denean parte hartzeko prest
ni ere! Denboraz larri baina prest!