[Librezale] Eusko Jaurlaritzaren jarrerari buruzko eztabaida eta proposamenak

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Urt 21, 11:39:40, CET 2008

Mikel Olasagasti-(e)k idatzi zuen:
> Egunon!

> Nik ez det uste domeinurik behar denik. Librezaletik zerbait aterako
> balitz, xuxen-ena bezalaxe, domeinu honen pean egiteak hasieratik
> bisibilitate handiagoa emango dio. Talde ezaguna, langilea,
> parte-hartzailea eta urtetan borrokan ibili dena. Gainera etorkizunerako
> ere hor egongo da historiko moduan edo, egun ordaintzen den prezio berean.

Metaboliken ere zerbait egiteko gogoa dago. Hemen sinadura bilketa
antolatu dezakegu eta gero jendearen sinadurak lortzeko interesatuak
dauden taldeekin elkarlanean egin dezakegu...

Domeinuari buruz, egin genezake, baina Mikelek dionea ere egia da. Agian,
domeinu bat lortzeak denboran iraungo duen plataforma edo antzeko zerbait
sortuko bagenu mereziko luke...

> Nire iritzia besterik ez da noski :)

Nirea ere bai noski :-)