[Librezale] Eubako enkontrua

Julen julenx a bildua gmail.com
Iga, Abe 21, 10:30:18, CET 2008

2008/12/20 assar <asarasua a bildua telefonica.net>:
> Berandu bada ere...
>
> Estilo liburuarena komentatu zen asanblada hartan. Kontu horrekin sartzeko gogoarekin nabil. Ez dakit denborarik aterako dudan zeregin berri horretan aritzeko, baina ahal badut zerbait egin nahi nuke.
>
> Asier.

Ni ere horretan jartzeko asmoarekin nabil, berandu baino lehen (ahaztu
baino lehen) ganbara honetan gordeta ditudanak idatzita uzteko.

Mikelek herrialdeen ISO izen batzuk glosario moduan biltzeko asmoa
zuen. Honen inguruko aurrerapen/proposamenik bai?

Kontu hauek guztiak behinola sortutako estilo_liburua posta-zerrendan
eztabaida ditzakegu. Zerrenda ez zen ezabatu azkenean beraz hortxe
daukagu esku-eskura.

Gero arte,