[Librezale] WP 2.7 euskaratuta + eu.wordpress.org prest

Joxe Rojas joxerg a bildua euskalnet.net
Al, Abe 15, 18:21:07, CET 2008

Bere garaian, harremanak a bildua librezale.org helbide bat sortu zen kontu
horietarako. Ez dakit aktibo jarraituko duen, hasierako lanak
iragartzeko horixe erabili zen...

Joxe