[Librezale] WP 2.7 euskaratuta + eu.wordpress.org prest

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Al, Abe 15, 17:25:19, CET 2008

aste honetan honen berri eman behar dugu "ofizialki".

eguneraketak a bildua librezale.org  helbidea nork sortu dezake?  jarri gaitezen
harremanetan orduan.

banatzeko agiri bat proposatu eta eu.wordpress.org gunean argitaratu
genezake. Bide batez, eu.wordpress.org gunea ere zabaltzen hasi beharko
dugu... apurka apurka.

aste ona izan daiteke hau.

ea ba.

ptx