[Librezale] WP 2.7 euskaratuta + eu.wordpress.org prest

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Abe 15, 17:19:35, CET 2008

> - wordpress.org gune nagusian lokalizatutako WP bertsioa jaisteko
> gonbita[1] egiten du, baina es.wordpress.org gunera bideratzen gaitu!
> Pentsatzen dut (susmo bat besterik ez da) herrialde bidezko IPen
> geolokalizazio bidez egiten dutela, baina sinple eta eraginkorragoa
> litzateke nabigatzailearen 'Accept-Language' goiburuak begiratzea.

Konponduta. Webgune nagusia aldatu dute. Orain, bisitari bakoitzak bere
nabigatzailearen konfigurazioan aukeratutako hizkuntza(k) agertzen
zai(zki)o klik egiteko:
http://wordpress.org/