[Librezale] tuxpaint proiektua

AibA mendi martxa aiba a bildua besaide.org
Iga, Abe 14, 16:35:47, CET 2008

Aupa!

 VLCrekin egin nuen hanka sartzeaz ikasita asanbladan ez nuen ezagutzen
ez dudan inguruko proiekturen inguruko konpromisorik hartu nahi.

tuxpaint erabiltzailea naiz, 'tux pinta-pinta' nere semeak dionez,
nahiago duen arren tux kotxeak.

Begiratu dut proiektuaren egoera zein den. Programa nagusia %100 itzulia
dago. Zigiluak zati handi bat ere bai. Config eta webgunea daude itzultzeke.

Guztiak ere ez dira asko, beraz hona hemen nire proposamena:

Proiektua pootlera igo. Proiektu hau bizirik mantentzeak ez digu lan
asko ekarriko, ni berderen prest nago.

Juan Irigoien zerrendakide da? Gure laguntzaz arduraz jarraitzeko asmorik?
animatu txo!

PD: eskatu diot Piri pootlera igotzeko fitxategiak.

izan libre izan euskaldun.