[Librezale] WP 2.7 euskaratuta + eu.wordpress.org prest

Julen julenx a bildua gmail.com
Lar, Abe 13, 12:10:46, CET 2008

2008/12/13 Txopi <txopi a bildua sindominio.net>:
> Julen(e)k dio:

(...)

> [...]
> Deskargak: WPEU, Pootle
> Albisteak: WPEU
> Foroa:     WPEU
>
> Gaurko egoera:
> Deskargak: eu.wordpress.org, Pootle, SVN
> Albisteak: WPEU
> Foroa:     WPEU
>
> Proposatzen dudana:
> Deskargak: eu.wordpress.org, Pootle, SVN
> Albisteak: eu.wordpress.org
> Foroa:     Librezaleko foro berri bat
>
> Beraz, WordPress-EU webguneak egiten dituen funtzioak azpidomeinuaren
> eta foroaren bitartez beteko genituzke. Eta WPEU ezabatu ahal izango

Hain zuzen hori zen proposatzen nuena :)
Hau egitea erabakiz gero, ondorengo galdera litzake: zer egin une
honetan WP-EUn dagoen informazioarekin? Agian forora pasa liteke,
baina metodo automatizaturen bat bilatuz gero hobe.

> Hori berori eskatu berri dut. IParen arabera egiten dutela erantzuten
> badidate, nagigatzailearen hizkuntzaren arabera egitea efendatuko dut.
> Nola ez. Baina zu ere zerrenda horretan zaude, eta zuk zeuk ere eskatu
> dezakezu :-)

Ez, wp-polyglots zerrendan ez nago harpidetuta, tarteka artxiboak
begiratu ditut baina ez nago bertan izen-emateko moduan
(posta-zerrenda gehiegi!). Horregatik eskatu dizut hau. Edonola ere,
zentzuzkoa da eskaera beraz ea zer dioten (ezezkoa ematen badute troll
moduan idatzi beharko dut posta-zerrendan kaņa pixka bat sartuz! xDD).

Gero arte,