[Librezale] Durangoko azokako bilera

pi pi a bildua beobide.net
Or, Abe 5, 09:22:04, CET 2008

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> ieu!
>
> Jatorrizko mezua: az., 2008-12-03 15:55 +0100, egilea: Julen

> Oporretatik bueltan lag mental pixkatekin nabil eta oraindik eztet
> planik egin... joateko asmoa badet, baino goizerako plan alternatiboa
> irteten bazait goizez joango naiz... bestela pi-kin joatea izango zan eo
> euskotrenen...

Barkatu nire aldeko ixiltasuna baina liauta nabil azken boladan...

Ni goizean-goiz  joango nauk familiarekin egun pasa egitea beraz ez diat uste nirekin joaten inori interesgarri
egingo zaionik, nahi izanez gero bueltan arazorik gabe gerturatuko.

Inork Durango-euba nirekin egin nahi izanez gero abisau dezala eta geratuko gara edo tlfak elkar-trukatuko han
gelditzeko.

ala...

--
Piarres Beobide