[Librezale] Durangoko azokako bilera

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ost, Abe 3, 20:05:15, CET 2008

ieu!

Jatorrizko mezua: az., 2008-12-03 15:55 +0100, egilea: Julen

> Orduan zer moduz 16:45tan? Hurbildu eta lekuan biltzerako 17:00ak
> izango dira beraz gehiegi ez berandutzeagatik diot 16:45.
>
> Zuzenean Euban bertan ondo? hala bada, mapan kokatu beharko gaituzu Asier.
>
> Piarres, Donostiatik hoa zuzenean? Mikel, hik ze asmo?

Oporretatik bueltan lag mental pixkatekin nabil eta oraindik eztet
planik egin... joateko asmoa badet, baino goizerako plan alternatiboa
irteten bazait goizez joango naiz... bestela pi-kin joatea izango zan eo
euskotrenen...

Bestela kotxea ere hartzeko aukerare bazekat baino durangon azoka
egunetan aparkatzea gure herrin abuzutuan 15an etxe parian bezain errexa
eotek...
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>