[Librezale] Durangoko azokako bilera

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Abe 3, 07:20:20, CET 2008

aupa

nik ere 16:30ak arte txanda daukat Susako standean (
http://www.susa-literatura.com ) baina ostean hurbilduko nintzateke Eubara.

Proposamen ona eta adostua iruditzen zait Asierrena. Polita izango da.

Gai ordenari erreparatuta, proposamen batzuk eroango ditut batzarrera...

ea ordua adosteko gai garen....

ptx www.irratia.com