[Librezale] Durangoko azokako bilera

pi pi a bildua beobide.net
As, Abe 2, 10:51:27, CET 2008

Julen-(e)k esan zuen:
> ar., 2008.eko aberen 02a 07:46(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
>
> Orduan:
> Eubara joan eta bilera gela gustoko ez badegu inguruko taberna batera.
> Neregatik ados.
>
> Orain:
> Euban bertan geratuko gara edo Durangon bildu eta bertatik kotxeren
> batean mugitu?

> Botatzeagatik: 15:30 - 16:00ak artean zer moduz?

Niretzat apur bat bernaduago (4,30-5ak aldera) geratzeko hobe, horrela gainera ziurre nik kotxea izango nuke, baina
besteei hobe etortzen bazaizue hurbilduko nauk ni apur bat beranduago. Norbaitek itxoiten banau kotxean gerturatu
nezake (eta bidea badaki biak galtzea saihestuko genuke).

ala...

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...