[Librezale] Hackmeetinga dator!

teketen teketen a bildua gmail.com
Al, Ira 17, 23:09:53, CEST 2007

Nik edozer gauzetarako prest (zerbait nodoren bat ere egiteko gogoak ditut
eta ea denbora ematen digun tailertxo bat prestatzeko). Bestela ere
lokalizazioari buruz ere gutxi egingo dut nik zuek hobeto egingo duzue.
Auzolana egiteko ere prest baina egun zehatzetan eta astebukaeretan izan
beharko du (giputxi baten komeriak).