[Librezale] [Fwd: softwarea euskaratzen]

Asier Sarasua asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Ira 12, 21:52:08, CEST 2007

Mikel Olasagasti(e)k dio:
> Bu!

> Ideia oso ona.
>
> Nire proposamenak:
>
> - xmoto http://xmoto.tuxfamily.org/
>
> - wormux http://www.wormux.org/wiki/en/index.php
>
> - wesnoth (*oso* zaila) http://www.wesnoth.org/

Ikusi dudanez, Wesnoth-en kasuan jadanik norbaitek hartu du itzulpena
bere gain, eta laguntza eskatzen du:
http://www.wesnoth.org/wiki/BasqueTranslation

Abiapuntu ona izan daiteke.