[Librezale] [Fwd: softwarea euskaratzen]

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Ira 12, 09:58:51, CEST 2007

Txopi-(e)k esan zuen:
> pi-(e)k idatzi zuen:

> Squirrellmail-i buruz argitu nahi dut nik euskaraketan lagunduko nuela
> esan nuela baina kate gutxi batzuk besterik ez nituela euskaratu Pootle-en
> bitartez. Proiektu honi buruz beste ezer ez dakit.

Gaizki ulertu bat izango zen, arazorik ez nik begiatuko egon beharrekoa.

> Hala ere, Squirrellmail-en proiektuaren webgunean begiratu eta euskarazko
> itzulpenaren arduradunak Iker Etxaniz, Eneko Harreguy eta Jabier Martinez
> agertzen direla ikusi dut:
> http://squirrelmail.svn.sourceforge.net/viewvc/squirrelmail/trunk/locales/TRANSLATORS?view=markup

Hauetako batekin ipini nintzen ni harremanetan fixtategia pootle-ra igo baino lehen eta haiek eguneraketa egiteko
astirik ez zutela erantzun zutenez erabaki nian pootle-n ipintzea.

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...