[Librezale] Pootle nola erabili

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Or, Ira 7, 00:24:05, CEST 2007

> Ez dakit pootle bitartez euskaraketa nola egin. Kate bat aukeratutakoan
> ez dut "Gorde" edo antzeko botoirik ikusten.

Saioa hasia duzu ??

Txopi erabiltzaileak proiektu honetako baimen guztiak ditu beraz ez zenuke
arazorik izan beharko :S Ziur saio hasia ez zaizula bidali botoia agertzen
?

> Orain dela hile batzuk arazo berdina izan nuen Squirrelmail
> proiektuarekin eta Pi-k zerbait aldatu behar izan duela uste dut. Orain
> berdina gertatuko ote da? Zuek ere ezin dituzue aldaketak gorde?

Beste inork ez du proiektu honetan itzulpenak egiteko aukerarik,
baimentzeko proiektuaren hasiera orrialdean agertu behar zaizun (Zuri
txopi) kudeaketa lotura jarraitu eta nahi duzuna nahi duzunerako
baimentzeko aukera duzu.