[Librezale] Pootle nola erabili

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Ira 6, 21:00:36, CEST 2007

On 9/6/07, Txopi <txopi a bildua sindominio.net> wrote:
> Ez dakit pootle bitartez euskaraketa nola egin. Kate bat aukeratutakoan
> ez dut "Gorde" edo antzeko botoirik ikusten.
>
> Orain dela hile batzuk arazo berdina izan nuen Squirrelmail
> proiektuarekin eta Pi-k zerbait aldatu behar izan duela uste dut. Orain
> berdina gertatuko ote da? Zuek ere ezin dituzue aldaketak gorde?
>
> Txopi.

Baimenen kontuak tarteko, soilik gomendioak egiteko egongo da
konfiguratuta (edozeinek edozer ez aldatzeko, adibidez). Gero
proiektuaren kudeatzaileak baimen hoiek berrikusi eta egokien deritzon
itzulpena aukera dezake.

Ez dakidana da nor dagoen jarrita proiektuaren kudeatzaile bezala
(pentsatzen dut wordpress-etaz ari zarela).