[Librezale] Wordpress 2.3ren itzulpena

Joxe Rojas joxerg a bildua euskalnet.net
As, Ira 4, 23:40:13, CEST 2007

Gabon,

Aste honetan ibili naiz ni, ba, Wordpress 2.1eko itzulpena egiten
(badirudi azkenean lortu dute poEditen bertsio egonkor bat Mac OS
Xrako, eta pentsatzen nebilen hona edo wordpress-eura bidaltzea. Uste
dut kate guztiak itzulita daudela, baina bigarren buelta bat egin nahi
diot oraindik koherentzia kontuak begiratu eta behin instalatuz gero
dena ondo doan begiratzeko... Librezaleren deskargak atalean utzi dut
kopia bat. Hori apur bat orraztuz gero, ez dut uste 2.3 bertsioan
aldaketa larregi egongo denik, ezta?

Joxe