[Librezale] Azureus euskaraturik?

Asier Sarasua asarasua a bildua telefonica.net
As, Urr 2, 16:04:38, CEST 2007

Terminologiari dagokionez, ItzuL zerrendan zuzenean ez dit inork erantzun oraingik, baina modu pribatuan jaso dut proposamen zerrenda bat. Itzultzaile honek esan didanarekin eta nire iritzi propioekin hurrengo zerrenda egin dut. Inork ez badauka inolako iradokizunik, hauek erabiltzen hasiko naiz.

TORRENTS --> torrent-ak
DOWNLOAD --> deskargatu
UPLOAD --> kargatu
TO SHARE --> partekatu
PEER --> pare
SEED -> ale
TO SEED --> aletu
TO SUPER-SEED --> super-aletu
TO RESEED --> berriro aletu
SEEDING QUEUE -> aletze-ilara (edo errenkada)
LEECHER --> izaina
TRACKER --> aztarnari
MULTI-TRACKER --> multi-aztarnari
TO CHOKE --> buxatu