[Librezale] Horde euskeraz

Iker Perez de Albeniz - Txupete - txupete a bildua gmail.com
Ost, Maiatza 16, 09:06:25, CEST 2007

http://www.librezale.org/itzulpenak/ orrian hitzulpen  memorien
zerrendatzo bat sartu..  edo horretarako orritxo bat egin.. beren
loturekin..? ta ahal bada hoberena nere ustez memoriak mundurat-era
igotzea ftp edo http bidez deskargatzeko..?