[Librezale] Er: Er: Iepa

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
As, Eka 19, 00:48:46, CEST 2007

pi(e)k dio:

> Sentitzen ditut domeinuarenarekin eragindako eragozpenak baina guztiz ahaztua nuen domeinuaren gaia baina hurrengo bi
> urteetan behintzat berriz pasako ez dela ziurtatzeko moduan negok ;)

  aupa hi!!

  eskerrak .... domeinua galduta genuela uste nuen!!

> Beste alde batetik mozilla-ko kamiseta batzuek medio mozilla taldeko zenbait biltzeaz aritu ginen librezale bezala
> biltzeko gogorik ba al dago ?

  bai!! ... Julenek esan duen bezala librezale kamisetarena ere egiteke
daukagu ... data proposamenik? kokapena?

  tanteatzearren ... zer moduz uztailaren azken asteburuan? jende asko
oporretan?