[Librezale] Er: Er: Iepa

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Eka 19, 00:07:36, CEST 2007

On 6/18/07, pi <pi a bildua beobide.net> wrote:
> Itzuli nauk ;)

Ondo oporrak? :D

> Sentitzen ditut domeinuarenarekin eragindako eragozpenak baina guztiz ahaztua nuen domeinuaren gaia baina hurrengo bi
> urteetan behintzat berriz pasako ez dela ziurtatzeko moduan negok ;)

Hemendik bi urtera sin falta akordatu behar beraz!

> Beste alde batetik mozilla-ko kamiseta batzuek medio mozilla taldeko zenbait biltzeaz aritu ginen librezale bezala
> biltzeko gogorik ba al dago ?

Bote berri bat jartzeaz gain (domeinua ordaindu beharko da ba) hitz
egiteko gaiak badaudela iruditzen zait. Gainera kamisetena iaztik
zintzilik daukagu eta gu egitekotan bezala geratu ginen... akaso horri
ekiteko aprobetxa genezake, zer iruditzen?