[Librezale] [Fwd: OpenID-ari buruz]

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Eka 7, 17:53:31, CEST 2007

Julen wrote:
> [...]

Proiektu honi buruz ez nekien ezer baina orain dela askotik bilatzen den
zerbait dela argi dago. OpenID ekimenaren norabidea oso egokia ikusten
dut. Ez daukat laguntzeko denborarik baina zu animatzen zaitut eta
laguntzeko prest dauden guztiak :-)

Portzierto, badirudi Wordpressek baduela plugin bat jada:
http://wiki.mozilla.org/Firefox3/Product_Requirements_Document#P2_6

Gallery, Drupal, Mediawiki eta beste programa batzurentzako gehigarriak
agertzen ari dira azkar-azkar...