[Librezale] [Fwd: OpenID-ari buruz]

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Eka 7, 10:20:59, CEST 2007

On 6/7/07, Ibon Igartua <i.igartua a bildua euskalnet.net> wrote:

> [...]

Nik behintzat ez dut inoiz ezer aurkitu euskaraz. Agian ez litzateke
gaizki egongo gai honi buruzko artikulutxo bat idaztea, Wordpressek
edo Firefox 3ak[1] berak OpenID integratzeko asmoa baitute. Bestalde,
ez dirudi euskal blogosferan oso ezaguna den tresna bat denik, beraz
bultzadatxoa izan dezake.

Hori bai, nire partetik azterketak amaitu arte nanai.

Julen.

[1] http://wiki.mozilla.org/Firefox3/Product_Requirements_Document#P2_6