[Librezale] Xfce4 errore batekin laguntza

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Eka 1, 15:35:31, CEST 2007

On 6/1/07, pi <pi a bildua beobide.net> wrote:

> Beuno bein nahikoa negar eginda egin nahi nuen galdera:
>
> Norbaitek xfce euskaraz erabiltzen al du debian ez den banaketa batekin ?? Datak ageri al dira ala ez?

Xfce ez, baina thunar erabiltzen dut fluxboxekin batera gentoo-n.
Zehazki 0.8.0 bertsioa eta aipatzen duzun akats bera agertzen zait.
Kuriosoa benetan.

Diozun bezala LC_ALL="C" ezarrita datak ongi ageri dira (interfazea
noski inglesez).

Itzulpena begiratu dut eta dena ongi dagoelakoan nago. Beste
hizkuntza-fitxategi batekin ezin izan dut probatu, ez baitaukat
besterik sisteman.