[Librezale] Fwd: [Mozilla] Estilo gida

pi pi a bildua beobide.net
Or, Uzt 27, 09:45:10, CEST 2007

Julen-(e)k esan zuen:
> On 7/25/07, Ibon Igartua <i.igartua a bildua euskalnet.net> wrote:

> Asierrek aipatu bezala ItzuL zerrenda terminologia zalantzen aurrean
> irtenbide paregabea da.
> Bestalde, ikastaroan izan zen UZEIko kide baten gonbidapena jaso dut
> beraiek erabiltzen dituzten tresnak erakusteko aitzakiarekin. Okasio
> hau terminologia/estilo kontuetaz hitz egiteko aprobetxatzeko asmoa
> dut, beraz ea zerbait zehazteko moduan garen.

ba ea zer dioen asierrek baina eposta zerrendara dagoeneko ditugun terminologia zalantzen zerrenda bidaltzea ideia ona
iruditzen zait, kuriositate galanta dut erabiltzen dituzten tresnek dituzten ezaugarriak jakiteko beraz
eskertuko nizuke ikusten dezuna ahalik eta zehatzen deskribatzen badiguzu.

> Teorian asteburu honetan jarri genuen hitzordua baina ikusita
> azkenaldian dagoen mugimendu eskasia, teoria praktikatik nahiko urrun
> dagoela uste dut xD
> Abuztu erdialdean zer moduz? Aste nagusia(k) tarteko jendeak oporrak
> ditu akaso; edo parrandarako gogoa handia da beharbada... batek daki,
> zuek esan!

Sentitzen diat azkenaldiko nire aldeko ixiltasuna, gauza bata eta bestearen artean nahiko liauta ibili nauk, baina ni
behintzat prest negok edozein datatan geratzeko, beste alde batetik jendeak astebukaeran parranda egiteko gogoz badago
nik behintyzat abuztuan arratsaldeak libre ditut beraz edozein arratsaldeta ere gera gintezke  arratsaldetan gera
gintezke ere.