[Librezale] Kamixetarentzako irudi proposamena

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urt 31, 14:54:16, CET 2007

> Aupa mutilok denborada bat kanpoan ibili nauk nahiko deskonektaturik eta
> asti bat tardatuko dut posta guztia
> prozesatzen baina apurka egunean ipintzen noa....
>
> Ni honekin ados, nahiz ez dut arazorik ikusten beste posta batetan
> eskeintzen zen laguntza hori gauzatzen den artean
> itxoitea.

Nik ulertu dudanagatik, beste diseinuari itxaroten gaude.

> Por zierto nola egon liteke librezale kamisetari buruzko berri bat
> marrapuntun ??? Edo postak galdu ditut edo gaia
> argitaratzeko oraindik oso berde dago ez ?

Nire ustez, diseinua erabaki arte itxaron behar genuke. Eta aukeratzeko
zenbat eta proposamen gehiago eduki hobeto! Orain arte proposamen bat egin
da eta bigarrena bidean dago. Beste inor animatzen da? Bota!