[Librezale] Kamixetarentzako irudi proposamena

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Urt 31, 13:08:52, CET 2007

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

> Txopi(e)k dio:

>   nigatik ere, esaldi/diseinu honekin aurrera!!

Aupa mutilok denborada bat kanpoan ibili nauk nahiko deskonektaturik eta asti bat tardatuko dut posta guztia
prozesatzen baina apurka egunean ipintzen noa....

Ni honekin ados, nahiz ez dut arazorik ikusten beste posta batetan eskeintzen zen laguntza hori gauzatzen den artean
itxoitea.

Por zierto nola egon liteke librezale kamisetari buruzko berri bat marrapuntun ??? Edo postak galdu ditut edo gaia
argitaratzeko oraindik oso berde dago ez ?