[Librezale] Kamixetarentzako irudi proposamena

teketen teketen a bildua gmail.com
Al, Urt 15, 11:42:28, CET 2007

"Software librea, gizarte aske/librea" lema ez zait aproposa iruditzen. Oso
pretenziosoa da. Nik hau ulertzen dut honek Software librea -> gizarte
aske/librea eta hori zuzenean gezurra da (beharbada ni naiz hori ulertzen
duen bakarra baina...).

Nire proposamenak:
Software librea, jendarte askerantz
Software librea, jendarte librerantz
Jendarte terminoarekin ez naiz taliban bat izango baina emakume feministak
Euskalduna Jauregian baturik (partidu, sindikatu, talde ezberdin askotako
jendeak) erabakitako gauza bat izan zen)