[Librezale] Xuxen, the final strike!

pi pi a bildua beobide.net
Al, Urt 8, 11:07:19, CET 2007

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Kaixo egunon!
>
> Beno, erregeek ikatza beharrean, berri onak ekarri dizkigutela!!!
>
> Iņaki Idiazabalbeitia-rekin (to!) hizketan egon naiz, Elekako
> kudeatzailearekin. Hasieran pixkat "haserre" agertu da jendeak Ixa
> taldearengana eta jo duelako eta komentatu diren 'ultimatum'-ak eta
> direla medio (*sigh*). Nik argi utzi diot behintzat nik beraiei
> idatzitako 2 korreoen ostean erantzunik ez jasotzean hasi nintzela
> pixkat sinadura bilketarena eta proposatzen... ustet ulertu duela/didala.

Ez diat ulertzen haserre egotekoa, gauza bat egin dute ez ginen gustizz ados etaaldaketa batzu egiteko eskaera egiteko
sinadura bilketa besterik ez zen baina beno bakoitzak pentsa dezala nahi duena...

> Eta beno, histori luze bat motz egiten, Otsailaren 16an (edo 17 edo
> 18... baina berak data horren ondoren esan dit) Xuxen GPLpean askatzeko
> arazorik ez dagoela adierazi dit. Data hau jaurlaritzak dituen lehiaketa
> batzuen inguruko epeen ondorio da.

Xuxen osoa ? Berri pozgarria

Hala balitz beintzat elkarlanerako zubi batenbat sortzearen aldekoa izango nintzateke, inoren sensibilidadea ez
mintzeko norekin ipini beharko ginateke harremanetan ?

> Beraz, sinaduren eta mobida atzera botatzen dugu definitiboki, eta beste
> hostilidaderik bazegoen ere? ;)

beste hostilidadeena ez dut ulertzen baina lizentzia libre batetan askatzen badute logikoki sinadura bilketa bertan
bera utzi beharko litzateke

> Ale, hamaiketako ederra bota ahal duenak ;)

Ea uzten diguten